lauantai 2. marraskuuta 2013

Minä täällä, hei!

Haasteen löysin Facebookin käsityöblogit ryhmästä ja ajattelin kertoa hieman jotain itsestäni.

Pidän sinisestä. Kodistamme löytyy kaikkea sinistä kuten esimerkiksi nämä mariskoolit :)





Omistan aivan ihanan "Bella" koiran. Kuvaa en valitettavasti viitsi laittaa, sillä ystäviltäni on kopioitu luvatta kuvia.

Omistan myös upean "Urho" hevosen, joka täytti vuoden alussa seitsemän vuotta :) 

Rakastan Joulua! Joulu on vuoden ihaninta aikaa. Sain mieheltäni luvan laittaa tämän valokuusen jo nyt loistamaan valoa pimeisiin iltoihin ;)





Muumimukit ovat intohimoni! Näitä löytyy joka lähtöön ( tässä kuvassa puolet mukeista on pesussa). Omistan myös muita muumiastioita. 



Tässäpä hieman faktoja minusta

- Olen parikymppinen naisenalku Savosta
- Ammatiltani olen lähihoitaja ja tällä hetkellä työskentelen päiväkodissa
- Olen ihanan miehen avovaimo! <3
- Teen käsitöitä lähes päivittäin
- Saan helposti inspiraatioita, mutta joskus into lopahtaa enkä jaksa tehdä työtä loppuun
- Tykkään virkata ja neuloa pieniä ja söpöjä juttuja
- Mieheni laittaa parempaa ruokaa kuin minä
- Lankani ovat aina epäjärjestyksessä
- Soitan pianoa. Lähinnä omaksi ilokseni

2 kommenttia:

  1. Voi kun tuttua tuo inspiraation iskeminen ja lopahtamainen yhtä nopeasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D Valitettavan monta työtä lojuu tälläkin hetkellä kaapin perällä inspiraatiota odottelemassa :D

      Poista